5 Haziran 2013 Çarşamba

Yeni Paylaşımlar!


Size yepyeni haberlerim var! Bazı arkadaşlar paylaşımlarda bulunmuş onlara çok teşekkürler öpüyorum. Ama öncelikle size hakkımda ipuçları vereceğim. Biz Melek'le aynı hesabı kullandığımız için HEPİMİZ ipucu vereceğiz. Bugün yazının sonuna değil de hemen burasına koymak istedim. N. İkinci harf N. Merak ettiniz mi? 4 harf 4 sayı ardından adım açıklanacak. Önce heyecanımdan bahsetmeliyim. Ben özel okula gidiyorum ve bu nedenle ben erken yaz tatiline giriyorum. Yarın yani 6 Haziran 2013, okul tatile giriyor. Yazarken bile heyecandan karnım ağrıyor. Bazen üzülmüyorum değil, ismimi açık etmemek için oyundan foto paylaşamıyorum. Artık biraz bekleyeceğiz. Ben, bu blogun ve ortak olan hesabımızın kurucusuyum. 10 level'a kadar yani 8 ay oyunda ortaksız oynadım. Şimdi ise bana kampanya vb şeylerde yardımcı olan ortaklarım var. Ortak değil de asistan gibi düşünün. Yardım ediyorlar sağolsunlar :) Şimdiye kadar verilen harflerden AN oluştu. Bakalım ismin geri kalanı ne? Merak edenlere tarif edeyim, lacivert gözler (VIP gözler) uçuk pembe dudaklar (VIP dudaklar) Genelde siyah veya beyaz renk giyerim. 11.level, ama her an yükselebilir. Yani beni bulursanız birkaç level yüksek olabilirim, şaşırmayın :) AVM'de görebilirsiniz Eylül 2012'den beri bu oyundayım. 9 ay oluyor yani. 25.level olana kadar oyunda uğraşacağım bırakmayı düşünmüyorum. Çünkü ben şu kişilerden olamam: "O kadar yüksek level, sevenleri ve güzel filmleri var şimdi bırakıp gitti terbiyesiz" gibilerinden :) Mesela Pierce bırakır mıydı? Belki siz okuduğunuzda bırakmış bile olabilir ama şu an hala oyunun en ünlüsü o. Ayrıca bırakmakla ilgili tek bir söz ettiğini duymadım. Yani ben bırakacağını sanmıyorum. Gelecek zamanlarda göreceğiz. Öptüm, İdil -,-

 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder