7 Haziran 2013 Cuma

Özge'nin Yazısı

Selam! Bugün ben, Özge olarak yazımı yazıyorum :) Geçenlerde İdil'le konuşmuştum.Artık adımızı verelim demiştim. Bu arada İdil'in diğer adı Ayşegül. Ayşegül de kabul etmişti ama diğerlerine sormuştu. Adımız Angela2003. Doğru duydunuz. Zaten biz bu gizemli oyunu sürdüremeden ağzımızdan kaçırırdık :)Ayrıca üzücü bir olay gerçekleşti. Artık Ayşegül'ün hesabına sadece fotoğaf çekmek için gireceğiz. Çünkü ortaklığı bozduk. Ayşegül'le sorun yaşamadık ama ortak olmaktan bıkmıştık. Ayşegül çok üzüldü ama bir şey demedi. Sonuç olarak Angela2003 hesabı tamamen onun. Biz hesabın fotoğrafçısıyız. Öyle düşünün. Hesabı en iyi kullanan Ayşegül'dü ve ona yakışacağını düşünüyorum.Ha, bir de onun MovieStarPlanet gazetesi diye bir artbooka başlamasını istiyoruz. Ona yardımcı olacağız. Neyse. Artık Ayşegül'den gelen fotoğraflara bakabiliriz. Çok güzel fotoğraflar
var. Ayşegül'ün partileri, arkadaşları, kendisi, odası gibi gibi... Yazı sırası onda olmadığı için onun size söyleyeceklerini ben size ileteceğim bunu Ayşegül kendisi istedi.Onun ağzından yazacağım."Sizi seviyorum okurlarım beni sık sık, bol bol ziyaret edin ve mesaj atın. Ve teddy372 adlı kullanıcıyı engelleyip rapor edin lütfen :)"



ALİ GARDAŞ :)














 AŞKIIM *.*




BLACKKWHİTE KNKM. ARTIK YERİNE SALAK BİR KIZ GELDİ.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder